Over Finance4U

Finance4U is een jong belasting- en administratiekantoor, opgericht op 1 januari 2016. De korte geschiedenis van ons kantoor betekent niet dat wij nog maar net komen kijken. Zoals u hieronder ziet, voegen wij jarenlange ervaring samen. Het resultaat is een nieuw concept dat perfect past bij ondernemers zoals u. Waarom? Omdat wij zelf ondernemers zijn, omdat we graag meedenken en slimme oplossingen bieden. Bij wat voor vele MKB’ers lastige onderwerpen zijn –belastingen en bedrijfsadministratie– is het prettig dat wij een laagdrempelige partner zijn. Onze persoonlijke en informele benadering staat daarbij garant voor een plezierige samenwerking.

Deskundig en betaalbaar

In tegenstelling tot grote en gevestigde boekhouders, die log en star kunnen zijn, is Finance4U flexibel. Voeg daar onze deskundigheid en betrouwbaarheid aan toe en het is logisch waarom steeds meer ondernemers hun administratie bij ons onderbrengen. Een andere reden om voor ons te kiezen is het feit dat wij de administratiekosten weer betaalbaar maken. Neem gerust eens contact op voor een vrijblijvende offerte – wij zijn o.a. actief in Den Bosch, Heesch en Horssen.

Wie zijn wij?

Als ondernemer wilt u weten wat voor vlees u in de kuip heeft. Dat begrijpen wij als geen ander. Wie wij zijn leest u hieronder in het kort, maar we maken graag wat uitgebreider kennis tijdens een informeel gesprek. De koffie en thee staan voor u klaar.

C.A. (Chris) van Dinther

In 2007 heb ik gekozen voor een carrière in de boekhouding. Na mijn MBA specialiseerde ik me via een HBO-opleiding in Accountancy. Als Assistant-Accountant en Assistant-Relatiebeheerder heb ik mijn theoretische kennis aangevuld met werkervaring op regionale accountantskantoren. In januari 2016 startte ik als zelfstandige mijn belasting- en administratiekantoor. Korte lijnen, duidelijkheid en betrokkenheid werken volgens mij het meest doeltreffend in het begeleiden en samenwerken: van het voeren van de administratie tot aan de fiscale aangiften en alles daar tussenin. Een persoonlijk aanspreekpunt zijn en een vertrouwensband opbouwen om zo te komen tot een duurzame relatie, dat is mijn uitdaging.


R.P.J.A. (Rob) van Geffen RBc

Na het afronden van mijn HBO-opleiding Bedrijfseconomie in 2003 heb ik mijn eerste ervaring met ‘het vak’ opgedaan als Assistant-Accountant. Van daaruit ben ik me verder gaan bekwamen door naast een HBO-studie Fiscaal Adviseur bijna 4 jaar ervaring op te doen als Relatiebeheerder. In 2010 ben ik als zelfstandige gestart met mijn belasting- en administratiekantoor.

Door mijn kennis en persoonlijke en informele manier van omgang hebben velen hun weg naar mij gevonden voor een prettige en succesvolle samenwerking. Wederzijds vertrouwen en openheid zijn voor mij een belangrijke basis. Ik werk nauw samen met MKB’ers en freelancers die erg te spreken zijn over mijn flexibiliteit en bereikbaarheid, ook ‘s avonds en in het weekend.

Meer weten over onze werkwijze en/of prijzen? Wij informeren u graag vrijblijvend over de mogelijkheden. Neem contact met ons op en wij beantwoorden uw vragen onmiddellijk.